Frajdaj!

Fredaaaag! Nu är det helg igen. Herregud va veckorna springer iväg. nuär det en månad som jag åkte till skogarna för att tillbringa jul och nyår med familj och vänner. Men jag gillar när tiden går fort. :)
Idag har jag jobbat på hotellet, en stressig men ganska okej dag ändå :) Skulle jobba imorgon men det blidde inte så, lite skönt ändå. På eftermiddagen imorgon blir det kick off med jobbet. Ska bli trevligt faktiskt. Efter det blir det att dra på sig fest kläderna och klackarna för att träffa lite tjejer för partaj. Ska faktskt bli himlans skojsigt! Det här ser jag fram emot:)

Slängde in ett tränimgs pass också idag. Pump blev det. Jag körde det förra fredagen också fast då var det bättre. Men lite roligt att jag fick med mig mylove på passet idag också :) Imorgon vart det en vilodag för min del då alla pass är uppbokade. Men på söndag kör vi igen, då blir det pump om jag kommer in på de, jag står som 8de reserv. suck! ;P

Just nu har jag gjort klart mina naglar, det blev en liten till fräschning :)
Skönt! Hur har eran fredag varit hittills ?:)
Puss♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0