Härliga onsdag!

Idag har det varit en härlig och väldigt bra dag. Jag gick upp och städade lite och sedan inväntade jag min fina vän Sanna. Först blev det lite nagelfix och efter det blev det jobbsökande för våran del. Jag fick iväg minst 8 brev till företag. Och jag hoppas på att få något svar. Blev inte så värst glad när jag fick se min lön nu i januari. suck. Det var mindre roligt. Men annars har det varit kanon.

Det blev inget core pass iom att vi sökte jobb och bara umgicks. Det var de värt :) Jag och mylove tog oss en runda runt munksjön idag. Det var inte roligt att gå den rundan. Det tog för lång tid tyckte jag. haha Nej jag föredrar ett pass på gymmet ist :P imorgon var alla pass fulla och extremt mycket på reservplatserna också.


Nagelfärgen som jag efterlyste fick jag nästan till 100% lika med den på bilden som jag hade lagt upp här i bloggen. Ska se om jag kan lägga upp en bild så får ni se hur det blev. Men tror inte jag ska ha den färgen på mina naglar. Jag har en annan ''disco-rosa'' som jag blev sugen att testa på. Den är de mycket mycket mycket glitter i. Tog bort mina naglar nu ikväll och de känns förj*vligt. haha jag är absolut inte van att ha korta nästintill inga naglar alls. Det ömmar och känns jätte konstigt! Så imorgon blir det att göra sig fin om naglarna igen. Bilden här nedan visar inte den rätta färgen kan jag tycka. Så ni får såklart en bild på slutresultatet imorgon :))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0