Måndag den 30 januari 2012

Redo för min träning idag. Jag kör på med 3 pass idag också, det blir Spinning, core och combat. Det var väldigt gött förra veckan så jag testar på det idag också! :) Heja!

Här får ni en ny bild på mig i mitt nya träningslinne. lyyyysande rosa! Me like a loot :) Men idag ska ja ha mitt svarta. Det rosa får bli lite mer till sommaren tror jag. Men har hittat de skönaste tränings kläderna på riktigt länge nu! Man blir bara sugen att klä på sig dom och dra till gymmet :)

Här ser ni även mitt resultat på håret. Det blev väldigt ljust men har varit super blond förut så de är ju inte helt nytt för mig. Men lite ovant är det allt, har inte varit blond på kanske 2 -3 år :) Men jag skulle bli ljus till min väns bröllop som är nu i sommar så jag är ju nästan där ;) Vad tycker ni? 



Kommentarer
Jesper

Vad söt du är! :) Är du singel?

2012-02-01 @ 17:03:41
FruVesa

Du var ju jättefin i blont! =)

2012-02-09 @ 13:05:34
URL: http://fruvesa.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0