Sköna måndag!

SKöna måndag it is. Nu är jag jätte trött! :) Jag jobbade till 14.45 och tog min röda racer hem för att byta om och ta en tupplur innan dagens dubbelpass skulle köra igång. Jag och mylove skulle köra spinning men han ar tvungen att avboka sin plats för han skulle vara i skolan sent. Så jag fick köra själv, de gjorde inte så mkt men hade gärna vela haft med han på de passet! ♥ Efter spinningen gick jag till ICA och köpte en banan och ett äpple för att varvaner och ladda om inför nästa pass som var Combat. Men innan Combaten så körde jag 3 övningar tillsammans med mylove i gymmet. GÖTT! Träningen gick jätte bra! Så nu har jag gjort mitt idag och är hur slut i kroppen som helst! :))

Imorgon laddar vi upp för ett core pass. :) De ska bli gött! Det var ett tag sedan jag körde ett core pass så det ska bli kul att köra det igen faktiskt! :) Denna vecka är fullsmetad med pass! I LOVE IT! Äntligen har jag fått den gnistan igen! Så härligt att bara känna att man vill mer och mer! :) HEJA!!


Nej nu orkar jag inte sitta här mer idag, tror jag ;) haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0