Söndag känns som måndag

Jag har gått och haft måndag hela dgaen idag. Men inte så konstigt när man kommer tillbaka från nästan 3 veckors ledighet och ska börja jobba :P Det gick faktskt bra idag. Trodde inte att rutinerna skulle sitta i lika bra som när jag gick på julledighet. Men jorå de gjorde de! SKÖNT! Det blir jobb x2 imorgon :) Ska till studion efter hotellet och göra lite naglar.
Direkt efter så blir det träning. Men har fortfarande inte bestämt mig om jag ska köra Combat eller Kettlebells. Men de lutar faktiskt mot kettlebells. Det är ju ett nytt pass på schemat hos oss på Nordic Club. Lite tråkigt att dom har tagit bort morgonpassen som fanns. Men jag kan kanske få gå med seniorerna och ha lite gympa ;) haha
Nu ska jag göra mig klar för sängen. Jobbet kallar imorgon och jag ska gå upp 06.15 :( Jag kommer vara hur trött som helst! Hua! :)
Hoppas ni alla har haft en bra dag. Sov så gott!
Puss & Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0