Veckans tränings pass V.3

Så här såg min träningsvecka ut vecka 3. Jag hann klämma in 6 pass denna vecka och de känns helt okej :) Good work! 

Måndag blev det dubbel pass för min del, först ett spinning pass och combat :) 

Tisdag körde jag på ett core pass. 

Onsdag hade jag valt ett spinning pass igen. Denna gång var de mycket bättre musik och jag var mer taggad! Dock hade jag problem med ena foten men jag härdade ut genom hela passet :) 

Torsdag var det combat som stod på schemat. Härligt pass som vart grymt! Alla var taggade som bara den. Det svartnade för ögonen på mig. Älskar när det gör de, när man pressar sig till max! 

Fredag vart det ett härligt pump pass. Denna gång var mylove med mig. Det var roligt tyckte jag. :) 

Lördag: Vilodag

Söndag: Vilodag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0