Fredag andra mars & massa babbel!

Idag Har jag jobbat och hunnit med en fika med min fina vän Sanna. Alltid lika underbart att träffa henne. Åh vad jag är glad över att jag har henne här! Hon får mig alltid att skratta och må bra!♥

Sedan fick jag ett roligt samtal från min chef. Och kommande vecka ska bli spännande att uppleva. Jag är öppen och nyfiken :) Efter ett år på Hotellet och jag känner mig en i gruppen. Och jag trivs där. Det är inte mitt dröm jobb för det är att kunna jobba med naglar på heltid. kanske att utbilda andra till att bli nagelteknologer. Men Jag är ung och ska aldrig säga aldrig. Jag Blev rätt chockad häromdagen så min goa kollega sa att jag är på heltfel ställe. Jag ska jobba med naglar och hår tyckte hon och gav mig jätte mycket beröm över mina jobb hon har sätt här i bloggen. Jag blev jätte rörd och glad. Jag blev verkligen helt stum. Jag är inte van att få den beröm hon gav mig men fy tusan vad glad jag blev. De kommer jag leva länge på ett tag. Men jag väntar på mitt moment och de jobb som är bra nog för mig. Och tills vidare så kommer jag vara kvar hos dom på hotellet Vilket jag inte har något emot. och speciellt inte nu när jag blev erbjuden detta som kommer :)

Blev att avboka hela helgens träningspass idag också. TRÅKIGT! Men förkylningen är inte riktigt bra ännu. Plus att mylove kom med en ide att vi skulle ta en tripp till Göteborg och ta en övernattning där. Vilket jag inte tackade nej till direkt. Hur mysigt som helst. Ut och äta god mat och bara vara. Underbart!♥

Blev ännu mer besviken på kommande vecka när det kommer till träningen.. Men men Det leder förhoppningsvis till något jätte bra :) Jag kommer inte kunna gå på alla mina pass som jag brukar. För jag kommer ha andra arbetstider. BLÄ! Men Jag får träna mer i gymmet ist. Och de kanske är bra, men jag har kommit in så himla bra i pump passet nu med vikter och så så det blir tråkigt att inte kunna gå på dom passen. Vi får helt enkelt se hur det går och blir framöver. För träningen vill jag inte strunta i, och kommer inte kunna göra det heller;)
Nu ikväll blir det att fixa det sista med tvätten och packa tills imorgon :) Hoppas eran helg blir kanon!
Puss o kram ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0