Lördag, Mello med Sannis!

Idag har jag jobbat ihop med Sanna. Vi gör ett sådant bra team. :) Så det var en rolig arbets dag idag! HAHA! 

Nu ikväll har jag och Sanna ätit middag och tittat på Melodifestivalen. Och vi är mycket nöjda över hur Sverige har röstat iår. Men vi var riktigt nervösa ända in i slutet! :) Men bra sverige! 

Annars idag har jag inte hunnit med något speciellt. Slumrade en liten stund efter jobbet och det var skönt. Imorgon söndag blir det en rejäl stor städning här hemma:) Just nu är jag taggad för att ha en städ dag men vet ej hur de kommer kännas imorgon när jag stiger upp :P HAHA! 

Nu blir det att slöa i soffan och sen sova. :) Hoppas eran lördag har varit bra! Vi höres imorgon!
Puss och godnatt!


Kommentarer
Madde S

Jag håller med om att rätt låt vann :)

2012-03-11 @ 11:24:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0