Mycket..

Det finns så otroligt mycket vilja här i livet. Mycket glädje och mycket sorg. Det finns så mycket steg man kan välja att ta. Antingen framåt eller bakåt det bestämmer man själv. Jag har klivit framåt och jag själv har tjänat så enormt på det. Jag har lämnat mycket bakom mig, både sådant som är på gott och ont.

Det gäller att hitta dom små sakerna som ger glädje i vardagen. Men det är tillåtet att ha en dag då allt bara är grått. Jag vet vad jag ska göra när de börjar bli grått för mig. När inget går som jag vill. Man måste hitta det som passar sig själv. Lyssna på dig själv, på din kropp! Låt det inte gå för långt. Ha vänner omkring dig som ger glädje, sådana som är positiva och sprider kärlek.

Jag har hittat en väldigt fin och underbar vän här. En vän som ger mig energi och kärlek. Henne kan jag bara titta på så skrattar jag. Hon är min bästa vän! Denna sommar kommer bli väldig speciell. På ett positivt sätt! :) jag längtar så mkt fast ändå inte. Hon kommer att åka från Sverige i 4månader. Vilket kommer bli tomt för mig men en otrolig bra upplevelse för henne. Jag stöttar henne till tusen, kunde jag så skulle jag åka med och ge henne en spark i röva varje dag och säga att hon är bäst! Jag ser upp till henne! Hon är grym! :D

Snart kommer min kära syster och Veronica ner till mig. Det kommer bli så otroligt mysigt!:) Det ser jag verkligen fram emot! :) vi ska bara umgås och ta det lungt. Vi har också bokat tatuerings tid samma dag som dom kommer. Så då tror jag att det blir en för mig. Jag har under en längre period nu fastnat för en text som betyder väldigt mkt för mig. Saker som har hänt och kommer att hända. Jag tittar alltid på den och tänker att jag är stark och kommet kunna ta mig ur detta utan några problem. Det kommer bli min sista tatuering jag gör. Sedan får det räcka!:) Ska även få bli lite fin i håret utav syrran. Slingor och en klippning är behövligt! Synd att hon inte kom denna helg;p men det dröjer inte länge! Tiden går ju så fort! :)

Mkt text idag. Men har inte haft tid och lust att blogga eller göra något på ett par dagar. Jag har jobb ångest, jag har tränings torka, jag har ingen lust med något just nu. Blä. Skulle vilja åka och resa ett tag. Typ i sissodär en månad eller längre. Men vart är alla pengar som man måste ha? Känns så meningslöst... Men vad ska jag göra? :/

Vill också säga ett stort stort Grattis till min underbara mamma som fyller år. Känns tomt att inte vara hemma på hennes födelsedag. Men så är det. Jag får krama lite extra på henne när jag kommer hem i juni!:) Sanna fyllde igår och idag är set hennes systers tur:) även Jennie och Veronica fyller idag också. Grattis flickor!!:) <3

Nu blir det att ta en dusch och fixa sig inför dagen. :) jobbar 16-21 idag och innan ska jag hinna med en pw med Jonna hade vi tänkt:)

Puss och kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0