Torsdag 29 mars

Idag är det äntligen torsdag och snart helg. Denna vecka har varit fasligt lång. Inte så konstigt då jag hade onsdag i 3 dagar. haha! Men det kommer väl bara svischa till så är det måndag och ny vecka..

Idag var jag på konferensen själv på dagtid. Det kändes faktiskt rätt bra idag. Och jag hoppas jag hade skött mig bra. Det tar väl ett par gånger innan man kommer in i alla rutiner och så. Man är ju inget proffs på en gång. :) Det känns som att jag har jobbat konstant i en månad nu och jag hoppas de ger lite extra i lönekuvertet som kommer nästa månad. :)

I helgen blir det fest så det heter duga! Haha åh vad de ska bli skoj, vi ska fira min fina Sanna och hennes goa syster. Dom har fyllt år så det ska ju såklart firas ordetligt tycker jag :) Det blir nog superskoj!
Idag körde jag pump tänkte jag skriva och som jag gjorde. Men jag menade combat. Det var ett roligt och ett grymt gäng som körde idag. Ibland blir man extra peppad och det blev jag! KUL! Så nu kanske jag har fått tillbaka gnistan igen? Man kan ju alltid hoppas på det ialla fall. Det tråkiga är om jag jobbar kväll för då kan jag inte gå på pass som jag vill och brukar gå på. Men men de får väl gå ändå. Vad ska ja göra? :) 

Nä nu ska jag göra ett ryck här hemma. För imorgon är det freeeeedag! Åh härliga fredag!♥


Kommentarer
Shelly

Let's Dance börjar imorgon titta på det om du vill!!♥

2012-03-29 @ 20:29:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0