Va tiden rusar iväg

Ja... Oj så var det redan fredag och helg. Herregud va tiden springer iväg. Men det är väl så det ska vara. Tycker jag ialla fall :D

Denna vecka har hittills varit jätte bra. Träningen har funkat jätte bra trotts mina icke motiverade inbokade pass. Jag har kört på så hårt jag har kunnat. Jag har ökat med mängder på pumpen vilket kändes helt underbart idag. Jag hde bättre kontakt idag med benen idag än förra passet jag körde. Dock så var det jobbigare att köra idag än sist. Konstigt det där. Men allt sitter i sitt huvud. Det blev en liten ökning idag på axlar och biceps. Jag fick köra hårt iom att det var sista gången vi körde BP nr 80. För på måndag blir det en ny release. Det ska bli jätte roligt. Hoppas jag bara kanköra på måndag. står som andra reserv. Och vet inte hur länge jag kommer vara på jobbet. Så vi får se helt enkelt :)

På jobbet har det varit super skoj. Jag tror jag har snappat upp det mesta för att klara mig själv. Nu ska man bara få in lite rutiner och sitt egna upplägg inför kommande dagar. Men jag tror det ska gå bra. Om en vecka kommer jag ha mitt första konferens pass helt själv. Lite nervigt men jag ska nog klara det. Jag går in med den inställningen ialla fall :) Jag har ett par dagar kvar att gå bredvid Tina så det känns ändå skönt. Hon är så snäll och rolig. Det var länge sedan jag skratta så mycket som jag gjorde idag på jobbet. Vi eller jag hade ialla fall så himla roligt. Och tiden bara springer i väg på jobbet nu mera. Förr så kunde jag kolla på klockan och sucka en sissodär 1000gånger och önska klockan hade gått lite fortare. Men här hinner man aldrig känna så :) Tack för allt!

Nu ikväll har jag bara tagit det lungt. Ätit gott har jag också gjort! :) Hur har eran början på helgen varit?♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0