Åh va roligt!

Efter några jobbiga dagar med vissa saker så kommer det alltid något roligt förr eller senare. Jag har fått en inbjudan till en bloggfest som kommer hållas här i Jönköping som jag har tackat ja till. Jag hoppas min gamla men ack så kära vän Linda kommer hit och att vi tar sällskap till festen! Det vore så otroligt roligt:) 

"Stockholm har gjort det, Göteborg lika så. Nu är det dags för Jönköpings första bloggfest! De 50 största bloggarna i och runt Jönköping har med omsorg valts ut och blivit inbjudna till en kväll utöver det vanliga. Festen kommer äga rum på Jönköpings bästa nattklubb, Karlssons salonger. Mingel, modevisning och tävlingar kommer avlösa varann och efter VIP festen kommer ytterligare 350 inbjudna, bloggande gäster och förgyller kvällen tillsammans med oss."

Så vad tror ni? Kommer de bli skoj? :))




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0