Måndag...yey!

Pepp på ny vecka? Svar: JA!

Idag ska jag börja med lite mer självdisciplin! Iaf när det kommer till kost och träning! Jag ska knåpa ihop ett schema som jag kommer gå efter och se om det ger något! Imorgon blir det invägning och mått + bild tagning.

Sedan ska jag sätta upp del mål till mig själv och inte ha ett stort mål mitt framför mig som blockerar upp hela motivationen! Jag vet inte om jag kommer säga allt för er men lite ska ni allt få rapporterat. För dom som är nyfikna:)

Finns det några som är lika taggade på att börja eller fortsätta köra på med träning inför Beach 2012? ;D



Kommentarer
sandra

Duktig du är :)Jag är också inne i ett träningsstimm inför sommaren!

2012-05-07 @ 18:15:33
URL: http://jagklararmigalltid.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0