Mina tankar

Mina tankar..

Här ligger jag på en filt på baksidan i solen. Jag njuter så otroligt mkt! Jag älskar verkligen solen. Jag blir gladare och får mer energi utav denna gula sk som finns på våran blåa himmel.

Jag drömmer mig bort. Och har en massa drömmar som jag skulle vilja få i uppfyllelse. Men det kommer. Jag är bara 24år. Har en himla massa tid på mig. Jag hoppas och ber till han där uppe att jag kan pricka av iaf ett par stycken punkter på min to do list innan jag lämnar jorden. En kommer jag kanske att pricka av efter sommaren. Haha vi får se. Jag kanske delar med mig av mina drömmar till er? :)

Vissa är kanske lite väl högt uppsatta men vad gör det? Det är en dröm som jag har:) och drömma är gratis och då får man drömma hur högt man vill:) right?

Har ni några drömmar eller en to do list?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0