Tiiiiisdag!

Jag känner mig väldigt glad och är på ett gott humör. 

Inatt har jag inte sovit sådär jätte bra kan jag påstå. Min lilla tisse hemma hos mina föräldrar i Karlskoga har hållt på att föda små kissebebisar hela kvällen och natten. Det blev 4 sammanlagt men ingen klarade sig tyvärr. Min kära pappa kämpade med dom små liven. Hon är inte sådär jätte bra på att föda min katt så man är tvungen att hjälpa henne. Men det bästa är ju att hon mår bra. :) ♥

Idag ska jag iväg och jobba på Konferensen från 12-20. När solen tittar fram får jag inte så stor lust att åka iväg till jobbet faktiskt. haha men vem vill vara inne när solen väl är framme?:) 

Idag blev det ett varv runt kvarteret i högt tempo! så de får duga för dagens träning. Bätte än ingen alls. Hur går det med eran träning? 

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0