Musik.

Musik har en väldigt stor betydelse i mitt liv. Jag lyssnar varje dag på musik.Påväg till jobbet lyssnar jag på musik. På jobbet står radion på hela dagen. Påväg hem lyssnar ja på musik. Hemma trycker jag i min phone i ljudgrisen. Jag kan helt enkelt inte leva utan musik.
När jag är glad blir det massor av låtar som får mig att mår hur bra som helst. När jag är lite nere och ledsen så blir det lugna och sådana låtar som betyder mycket för mig som jag kan relatera till något som har hänt. När jag är på partyhumör blir de låtar som jag bara inte vill sitta still till. haha 
 
Härom dagen hörde jag en ny låt på radion. En låt som jag bara fastna för. När jag sökte upp den så kan jag bara inte sluta lyssna. Den är bara så jag på nått sätt. Jag vet inte vad det är med den men de är så jag känner. Den säger nog väldigt mycket om vad jag känner. Jag kommer lägga upp den här i bloggen så ni också kan få ta del utav den! :) 
 
Annars så är en låt med Alina deveceriski så klockren. Jag bara älskar hennes låt jag svär. Ni har säkert hört den på radion hundratals gånger. Jag la upp den för någon dag sedan. underbart bra! :) 
 
Lyssnar ni på musik? 
 
Kan ni rekomendera något nytt och fräsch? :)) ♥
 
 


Kommentarer
Shelly

Hej! :)
Jag har tips du kan ju lyssna på X Factor deltagarna om du gillr de då!
Eller 2 Band som jag gillar Timoteij's nya jullåt den är jättebra. www.svtplay.se sedan söker du på fredag kväll med Malin sedan trycker du på klipp och där hittar du Timoteij's Jullåt.eller lyssna på One Direction.
Medina Sann Romans är bra. :) <3

2012-11-15 @ 21:27:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0