Oj, länge sedan!

Här har det dammat ett tag!

Men så fullt upp jag har haft det. Eller haft, jag har rätt fullt upp! :) inget jag klagar på direkt! Jag är ju en tjej som vill ha rörelse i allt näst intill alltid.

Jag har börja jobbat, trivs jätte bra på salongen! Så det känns toppen! :D var på kurs igår och på kvällen blev det visning! Hade det super kul hela dagen.

Nu är det bara att komma in i det lite mer så man känner sig "hemma". Och det gäller allt, vårat hem, vänner, jobb och hela staden. Jag trivs väldigt bra här faktiskt. De känns inte konstigt eller så.

Jag är iaf stolt över mig och J<3 det är ganska stort att lämna allt igen och bosätta sig i en stad där man inte har några vänner eller nått. Det bästa är att jag har min älskling vid min sida! Han är den bästa! <3

Nu blir det att läsa lite och sedan köra igång efter lunchen igen!:) hoppas ni får en fin dag!
Puss :*



Kommentarer
Mami

Hej vännen...kul att du börjat blogga igen :)Saknar er redan fast det knappt gått en vecka..önskar att jag kunde ta ledigt o hjälpa er komma i ordning där hemma..men men du vet hur det är i våran bransch.Ha det bäst tills vi ses igen <3 puss o kram

2012-10-24 @ 22:20:45
Madde R

Ni är så duktiga!!! <3

2012-10-25 @ 07:02:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0