Heeej!

Länge sedan jag skrev här. Men tyvärr så har inte mitt blogg sug varit här och jag har inte haft tid för det heller. Jag har jobbat en hel del och har jag inte gjort det så har jag fixat och packat här hemma.

I oktober så kommer jag och mylove bli Helsingborgs bo :) Det kommer bli jätte spännande och hur kul som helst. Jag vill bara flytta in nu, få ordning på allt. :)

Nästa helg kommer mina fina flickor. och då ska vi ha en riktigt mys helg tillsammans! Åh vad ja längtar efter er!
Nej nu måste jag ta reda på lite i sovrummet. Men hoppas allt är bra med er mina fina!
 



PUSS :*


Kommentarer
annelie

Vi ska ha så mys nästa helg!! <3

Svar: Ja verkligen! Jag längtar så otroligt mycket efter er! <3
Saraah

2012-09-04 @ 22:30:51
URL: http://annlii.blogg.se
Shelly

Läser din blogg ofta och tittar om du har gjort lite inlägg!! Roligt för dig att du ska flytta till Helsingborg!! :) Åhh Sara! :) <333333

2012-09-05 @ 15:54:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0