Livet är till för att levas

Livet är till för att levas. En himla bra mening... 
 
Man lever sitt liv så som man vill leva. Det är bara upp till en själv att ha, få det som man vill. Man kan inte skylla på någon annan. 
 
När jag skriver detta så sitter jag med ett leende på mina läppar. Små fjärilar i magen. Jag är så otroligt glad. Jag är lycklig och jag har allt jag någonsin önskat mig.
 
Denna resa som jag har gjort och den resa som VI kommer att göra kommer bli helt otroligt spännande. Inte i min vildaste fantasi visste jag att jag skulle röra på mig så som jag har gjort. Jag har bott här i Jönköping i 1år och 7 månader och har trivts väldigt bra. Skaffat underbara vänner som jag kommer sakna väldigt mycket. Har jobbat med lite alltmöjligt. Men nu packar vi ihop våra saker och åker ytterligare 23 mil neråt. Ner till fina Skåne, Helsingborg ♥.  Vi har fått en lägenhet i ett fint område och har nära till centrum och det som är bra att ha nära. Min fina J har fått jobb och jag söker för fullt. Det bästa är att vi har varandra och får uppleva detta nya kapitel i vårat liv tillsammans! Jag älskar dig så otroligt mycket ♥
 
Jag är stolt över mig själv! Att våga ta steg man inte trodde man skulle göra stärker en så fruktansvärt mycket. Att släppa allt och göra något helt nytt är så otroligt nyttigt! Du kommer tjäna på det! Finns det personer i din omgivning som tycker om dig så kommer du alltid ha dom bakom dig vart du än befinner dig på jorden! Dom finns där och puschar dig och glädjer sig åt det du gör! Det är det bästa med er som jag håller varmt om mitt hjärta, jag vet att ni finns där och det betyder massor ♥.
 
Tack! 


Kommentarer
Madde R

Gud vad fint du har skrivit Sarah! Vad glad jag blev när jag läste detta!!! puss och kram <3

Svar: Tack så mycket Madde! Puss och Kram <3
Saraah

2012-09-10 @ 06:46:07
Fanny

Stort lycka till i Helsingborg :) Jätteroligt, vilket äventyr :)
Många kramar

Svar: Tack så jätte mycket :)) De kommer bli jätte spännande! Kram Kram
Saraah

2012-09-11 @ 15:48:07
URL: http://fanniiiii.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0