nya erfarenheter

Strax börjar ett nytt kapitel i mitt liv i vårat liv, nere i skåneland. Det ser jag verkligen fram emot! 
 
När jag var nere hos älsklingen i veckan som var, så kändes det bara så bra. Jag kommer trivas hur bra som helst. Vissa delar känns lite jobbiga men när jag väl tänker efter så varför ska det vara jobbigt? Jag kommer få en massa nya erfarenheter. Träffa massa nytt folk. Få nytt jobb. Få uppleva en ny storstad. Framförallt får jag uppleva detta stora steg med den personen jag älskar mest i hela mitt liv♥
 
Vissa saker har gjort mig besviken och det tänke jag lämna här och inte ta med mig. Det vinkar jag av och säger adjö till! No need! 
 
 
 
Nu säger jag godnatt sov så gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0