Varmt / Kallt

När jag slutade jobbet kom jag hem och kröp ner i soffan. Min dag började väldigt bra och jag kände att denna dag blir hur bra som helst. Jag tänkte att det kan väl inte bli så mycket bättre att få åka ner till min älskling direkt efter jobbet och spendera några dagar med honom denna vecka också nere i Helsingborg. Men icke, hade tid till 15.45 idag... Hade en jätte trevlig tjej med mig så om vi blev klara i tid så kunde vi gå tidigare, och yes! Om inte så tänkte jag att då åker jag ner imorgon.. Då kommer jag ner till mylove tänkte jag. Efter dagen gick så dök de upp mer och mer tider i veckan.. hu! Både på gott och ont.. De blev helt enkelt ingen resa ner för mig till Helsingborg som de var planerat.. Dök upp mer hinder som jag bara suckar för men men. Blir en bättre dag imorgon säkert, vi hoppas på det!! ♥ 

Här hemma är det kallt, mörkt och väldigt ensamt. Jag saknar min älskling något så enormt mycket. Speciellt när man hade planerat in att åka idag och så blir det inte :( Tråkigt. 
 


Kommentarer
Madde R

Jag finns ett telefonsamtal bort om det är ensamt hemma och du har tråkigt!!! Kramar <3

Svar: tack vännen<3
Saraah

2012-09-26 @ 06:07:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0