Work out

Det är väldigt många som har börjat köra igång med träning nu efter sommaren och allt. Vänner frågar om jag tränar och frågar om vi ska börja köra igång, om jag vill hänga med och köra något pass. Men vart är mitt tränings ego?
 
Jag körde väldigt hårt, kanske för hårt. Vilket jag inte erkände just då. Jag bara älskade att träna så jag bara körde så mycket jag bara kunde få in. Men jag körde väldigt många pass i veckan. Det kunde bli uppåt 3 pass om dagen. Jag spenderade väldigt många timmar på gymmet. Just idag, just nu saknar jag det väldigt mycket. Men det tråkigaste var att jag inte hade med mig någon på alla dessa pass. Jag lärde känna väldigt många instruktörer och hade skit kul på passen när jag körde med dom. Men att ha en kompis med sig hade varit mer peppande. Jag har kört med mylove en del i gymmet och de var skit kul det med. men sedan blev de inget av de. varför vet ja inte. =/ 
 
Har sagt upp gymmkortet och kan inte köra mer. Så nästa gym bli i Helsingborg. Då ska jag komma igång igen, det gillar jag! :) Heja mig! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0