Dont wanna go home




Finns nog en del jag vill få ut, men när jag väl ska sätta mig ner för att skriva allt så tar det bara stopp. Det är inget negativt, utan bara positiva saker. Jag är grymt stolt över vart jag är idag. Att ta kliv ut i världen som jag gjort är inte många som kan tänka sig att göra. Nu tänker ni säkert vadå ut i världen vad är det som är så stort som hon har gjort? Jo men allt detta som jag gjort på 2 år är för mig väldigt stort. Har träffat väldigt fina människor på denna väg. Jag har testat på olika jobb och har kommit fram till att det är detta jag vill göra och jag kommer göra det så länge jag kan. Jag kommer även utvecklas enormt! Tack till alla som jag jobbar med och som jag har omkring mig! Ni är grymma! 

 


Kommentarer
Sanna

Kram till dig. Hoppas du har träffat människor på vägen som tagit emot dig lika väl som du tog emot mig i den för mig då nya skrämmande staden Karlskoga ;)

Svar: Stor kram till dig vännen! Jag har träffat människor, väldigt fina människor men ingen som tog emot mig så som jag tog emot dig. :) Det kommer komma vänner inom en snar framtid. Det är jag helt hundra på. Jag hoppas vi ses snart kära du!!
Sarah

2013-02-21 @ 13:03:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0