En vecka

Oj, det är ju en vecka sedan jag skrev här. Skärpning;) haha

Jag har haft en del i huvudet som jag bara inte har kunna släppa.. Det har varit jobbigt men nu är de äntligen över och de är super skönt! Nu blickar vi framåt och sträcker på oss lite! :))

Idag var jag på ett shape pass. Det var jätte kul så de kommer jag nog fortsätta med på onsdags mornar. Samma med spinningen varje fredag. Hur skönt som helst. Nu ska jag bara hämta ut mitt nya tränings schema:) men motivationen har nog tagit semester.. Men snart är jag på banan igen! GO-GO-GO!! ;D

Hur går det med eran träning? :))

Kramar S<3



Kommentarer
Nina

Det är så tråkigt när man tappar motivationen lite och verkligen vill få tillbaka den! jag brukar tänka på mitt mål och kolla på fitness bilder, det brukar hjälpa mig! Kämpa Sarah :D
Men själv så går det ändå framåt med träningen, man börjar känna rutinerna komma och känna sig starkare! så gött :D

Svar: Ja det är hur tråkigt som helst och blir lite som en besvikelse på en själv. Absolut de hjälper en jätte mycket faktiskt:) YEAH, U TO! :D Visst är det sjukt kul när man känner att man fått resultat och extra pump i musklerna! :D
Sarah

2013-01-17 @ 17:01:38
URL: http://niinajohansson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0