LEDIG TODAY!

Idag ska jag göra INGENTING! (läs; träna, städa, ner till stan, träna) Denna dag var så långt bort men äntligen är den här. Det gick fort. Imorgon är det äntligen fredag, ska bli skönt med lite helg igen. Men veckorna går så himla fort, skrämmande. Idag är det en vecka sedan tjejerna kom ner. Önskar jag bodde närmre er.. Jag saknar er så oerhört mycke. Går inte att beskriva. :(
Det är väldigt lätt att säga att man saknar någon. Men ni, ni har alla omkring er där uppe. Ni ses då o då. ni pratar oftare med varandra. Men här nere så är man helt ensam. Saknaden blir något helt annat. Tror inte ni förstår hur jobbigt det kan vara ibland. tyvärr. jaja energin har tagit slut på att älta fram o tillbaka att man vill ha det på samma sätt som när man bodde närmre.. Har sagt att mitt 2013 kommer bli ett himla bra år. och jag ska växa och kommer göra det. mitt 2012 var osså ett bra år. Men detta ska bli bättre. Jag känner det på mig. :) 
 
"What doesn't kill you only makes you stronger"
 
Jag hade ju en himla tur att vinna en fri entre biljett till en fitness mässa här i Helsingborg. Så himla roligt! Jag som aldrig annars vinner något. haha ;) Hur går det med eran träning där ute? 
 
Nä varför sitta här när jag har massor att göra? dags att göra något utav denna härliga dag. :))
 
Ciao!
 


Kommentarer
Madde R

Saknar dig också, det är inte samma utan dig här uppe! Vi finns bara ett telefonsamtal bort :) Kramar <3

Svar: Känns roligt när någon säger så faktiskt. Absolut men ett samtal är inte detsamma som närhet utav er! <3
Sarah

2013-02-01 @ 06:03:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0