Ledig!

Som vanlig så är det min lediga dag på torsdagar. Men känner att jag har fullt upp ialla fall. Så detta blir ett kort inlägg. :) 
 
Tvättar som en tok nere i tvättstugen :P blä! 
 
Snicksnackade med min syster imorse om en cool grej! Hon har lurat i mig att jag ska vara med dom och delta i Tough Mudder. Innan vi började prata så hade ja sagt till mig själv att jag kör bara pump ikväll och struntar i förmiddags träningen. Men när vi satt o pratade så kände ja att nä här kan jag inte sitta på röven och lata mig. hahaha så jag bytte om och drog mig till gymmet. Det blev lite magträning och sedan löpbandet! Usch jag hatar att springa men nu ska ja verkligen ta mig tid och verkligen försöka få upp min kondition på riktigt! :) Så idag fick de bli 3km. Ja skratta ni bara! 3km för mig är jobbigt. Men jag ska öka och bli bättre! :) GO!
 


Nää nog om detta, nu blir det att fortsätta med städning och tvätten! :) 
Hur är det med er idag? <3
Puss


Kommentarer
Becka

Det där klarar vi plättlätt!!=))

Svar: Ja vi får ge gärnet! Kul att du hittat hit! :))
Sarah

2013-01-19 @ 11:03:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0