Ledighet och Pt möte

TORSDAG! Idag är det min lediga dag, o så efterlängtad du har varit. haha
(67.8)
Dagens första punkt va att gå till gymmet och träffa min pt för möte. Det gick bra och det kommer bli lite roligare nu att träna. Fick lite andra övningar och så kan jag dela upp mitt pass på 2 dagar. Det känns mycket bättre. Jag kommer nog tycka att de är roligare att köra på nu när jag kan variera mycket mer. :) Ikväll är det pump-dax! Längtar något så grymt! ;)) Vad ska ni köra idag? 
 
 
Annars resten utav min ledig tid idag blir till att städa och tvätta. Suck, inte alls kul men de behövs..  Så skönt när det är gjort inför helgen! :) 
 
Hade trevligt frukostmys på jobbet tidigare i veckan :) MUMS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0