vila ger resultat

Att vila är tusan bra för kroppen. Jag vilade i 4 dagar. Visst ja tyckte de var jobbigt och hade lite ångest för att ja inte gjort något. Men efter gårdagens shape pass så känner ja av det lite i kroppens muskler. wiiiiie! skulle på pump idag men ist blir det ett gym pass med mylove♥Nu ska jag skaffa mig en brutal träningsvärk!
 
Är inne på min sista pt vecka. Det känns sådär. Visst jag har legat i och kämpat med att få ihop mina tränings pass. Men det är på håret att ja hinner med allt. Och som förra gången jag flyttade och började träna så började jag jätte bra i gymmet och tyckte det var super kul o tyvkte att grupträningar var pest o pina. Men efter ett tag vart det tvärtom. Det har varit samma nu. Nu är passen mycket roligare än att vara ute i gymmet. Så det har varit lite segt med gym träningar och kommer fixa antalet gym träningar på pricken. Men som jag nämnde innan så valde jag helt fel veckor att ha pt träning på. Men men jag tycker jag har varit duktig iaf :) Bara hoppas att min pt tränare osså tycker det. 
 
På måndag ska vi lägga i en högre växel med kost och träning. Ska verkligen gå till 100% nu på kosten, en förändring bör ske här och det ska visa resultat också! Jag är grymt taggad faktiskt. Jag hoppas min fina J är det också! Äta bra och bygga ;) Here i come! hahah yeah right! 
 
Någon som är med mig och ger lite pepp?? ;))
 
 


Kommentarer
Nina

Kämpa På Sarah! :D

Svar: Oh jaaaa ;D detsamma tjejen!!
Sarah

2013-01-31 @ 15:20:55
Veronica

Klart jag är med o peppar!!! go go go!!!!

Svar: Thnx! ;D
Sarah

2013-02-06 @ 10:04:50
URL: http://www.improudofwhoiam.blogg.se
simone

åh dröm kroppen

2013-02-21 @ 18:41:31
URL: http://moneeeehsliv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0