Det händer grejer!

Härliga lediga dag... Men vad hände med vädret? Det har regnat konstant hela dagen.. suck!! Men men Det gör inget. Igår och idag har jag sett stora förändringar på kroppen. 
 
Gymmet funkar bara fin fint! Älskart! Jag längtar och hoppas dessa typ två veckor går fort! Vill tillbaka till vårat gamla pass och se den stora förändringen! Jag hoppas de är en stor förändring. haha ;D Mylove är grym och puschar mig bra! Utan hans hjälp tror jag inte att jag hade fixat detta. Jag hade aldrig kommit såhär långt iaf. 
 
Idag stod det först gym 06.30 på dagens punkter. Sedan en liten promenix med goa Louice! dock i regnvädret. Tur att hon drog med mig ut. Det var faktiskt inte dumt alls att gå i regnet. ''Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder'' Eller hur man nu säger det. haha 
 
Invägningen idag var positivt! YEY! Det går sakta och långsamt frammåt, på vågen iaf. Annars så ser man stor skillnad på de olika ställena på kröppen! Det känns underbart. Jag har mycket kvar att jobba med men jag är nöjd med de ja har åstadkommit såhär långt iaf. 
 
 


Kommentarer
Nina

Gött Sarah! Kämpa på :D

2013-06-13 @ 15:09:59
URL: http://niinajohansson.blogg.sr


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0