Får energi!

Nu samlar jag en massa energi och det är både bra och dåligt. För de som är dåligt är att jag får ett sådant tränings sug och jag kan inte gå till gymmet just nu för att allt här hemma ska fixas innan jag gör något annat. Plus att jag ska träna med love ikväll! :) De possitiva är att jag får en massa gjort strax. Heja! Bjuder på ytterliggare en video till er. När ja hörde denna så bev jag sugen på att gå ut och springa. Fast jag hatar att springa. Men med rätt musik så kan de gå vägen. :) 
 
Vad är era tips till att gå extra energi och ladda inför ex. Träning? 
 
 


Kommentarer
Nina

ja dricker Celsius för att få extra energi! jätte god o en riktig energi kick! finns typ på ica att köpa :)

2013-03-19 @ 21:36:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0