Onsdag!

Härliga onsdag är här. Är riktigt taggad på morgondagens resultat! Idag känns kroppen mer lätt än vad den har gjort på de senaste dagarna. Vi har varit super duktiga med promenad som blev ett intensiv löpintervall. Är riktigt stolt över mig själv! Springa är det VÄRSTA jag vet. Men de går verkligen jätte bra detta. Tjohooo!! :D

Igår efter sista spurten som blev lite till en tävling mellan mylove och mig. Jag vet inte riktigt vad som hände med mina lår men dom blev helt stumma och gjorde jätte ont.. Väl hemma efter kvällsmaten fick älsklingen massera mina låt, och fy för va de gjorde ont! Men idag känns de bättre så ikväll blir de lite lugnare intervaller för fröken Sarahs del! Men vila blir de absolut inte;)

GOGOGO!!! ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0