Chocolate

The 1975 - Chocolate❤️ 
Det är en låt som jag skulle kunna spela dygnet tunt just nu. Jag bara älskar den låten, får så mkt energi och de spritter i kroppen på mig. Den får mig att LE STORT! 

Träffade våran BM i torsdags och alla värden såg så fina ut. De känns så otroligt skönt att få fina ord utav henne. Det mår man bra utav. Sedan fick jag ställa mig på vågen för första gången sedan inskrivningen. Och de visade +6kilo. Skönt! Jag har sagt till mig själv att inte gå upp för mkt. Det ska ju jobbad bort osså. Och jag är redan taggad på att få sätta igång med träningen efter vårat lilla hjärta är här. ❤️ 

Men nu längtar jag så otroligt mycket. Jag vill att dessa veckor går lite fortare. Jag tycker att allt som komma skall ska bli så otroligt häftigt och spännande. Att ta oss igenom denna förlossning ska bli så skoj. Man får se de som ett mål i livet. En himla tuff utmaning helt enkelt. 

Jag går och kikar på de pyttesmå kläderna titt som tätt. Dom är ju så otroligt söta. Ibland känns de lite overkligt att vi ska bli föräldrar. För det här har jag längtat efter. Att bli en ung mamma och få dela detta med min kärlek i livet J. ❤️ 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0