On my way home❤️

Då är det hemgång för mig. Otroligt skönt. Mindre skönt för min rygg att sitta i denna buss. Men men.

Jag börjar längta att få gå hem nu riktigt mycket faktiskt. Jag har verkligen börja tänka på de mer och mer. Många höjer ögonbrynen när jag säger att jag vill jobba så länge jag kan innan jag går hem. Och vissa säger tvärtom att gå hem när du kan och vila vila och vila! Klart jag förstår att man ska vila upp sig innan en förlossning. Men samtidigt vill jag jobba och träffa mina underbara kunder. <3
Hur de nu ska gå ihop här framöver?? 🙈 

Två utav mina allra finaste vänner har fått sina små bebisar nu här i dagarna. Det gör ju inte saken så mycket bättre än att man längtar ännu mer. De kommer vara tufft när de väl sätter igång men efter allt slit och smärta så är de så fantastiskt underbart att äntligen få träffa sin lilla pluttis❤️  






Kommentarer
Veronica

Ja ska oxå jobba så länge jag bara kan, tänker ju inte dö av tristess hemma heller ;)!

2014-03-23 @ 15:21:30
URL: http://www.improudofwhoiam.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0