9månader💙

Idag blir du hela 9månader. Nu har du funnits exakt lika länge utanför min mage som du var i min mage. Du har vuxit och utvecklats så mycket under dessa 9månader. Det är helt fantastiskt. Ibland kan de gå väldigt fort framåt kan vi tycka men vi njuter utav varje dag vi tillbringar med dig hjärtat. 

Nu har du fått 5 tänder.
Kan säga mamma, pappa och ajaj när du inte får röra något som är farligt eller något skört. 
Vinka.
Dansa.
Står själv.
Tagit ett steg själv. 

Och så vidare. Jag kan berätta hur mycket som helst och skryta om dig våran älskling. Du är de finaste som finns och det bästa som har hänt oss och många. 

Vi ska söka plats för dig på förskolan nu och det kommer säga vipps så är du där på ditt andra besök blir det. Och förhoppningsvis kommer du trivas hur bra som helst. Du kommer träffa många fina barn. 

Vi kommer åka på vår första utlandsresa med dig när du är 1år och en vecka. Så otroligt mysigt vi kommer ha. 

Min kärlek till dig är obeskrivlig. Åh vad jag älskar dig. Självklart älskar jag din pappa också så oerhört mycket. ❤️




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0