Början på något nytt?

Jag kanske ska börja om här i denna blogg? Verkligen bli en "Dagbok" för mig? Inte för att jag ger upp Vspe! Never ! <3

Men nu när jag blir "Själv" Omman nu ska låta så ledsen, men killen skall plugga i en annan stan ca 25 mil här ifrån mig.. Jag får nu lära mig lite om hur det är att Bo själv, ta vara på mig själv, fixa allt själv.. Nyttigt? JA! Faktiskt så är det de!  : ) Ska bli spännande och lite nervöst.. Hur de kommer påverka mitt och Johans förhållande ? Kommer jag kunna släppa mina rötter här istan och flytta ner till honom ?

Jaa vi kanske får en ny början här : ) Ska ialla fall försöka : )  Men nu blir det inte sådär jätte mycket tills jag kommer in i mina rutiner : ) Med Jobbet och träningen : ) Men ni kommer bli informerade vad som händer runt omkring mig iaf : )

Stay in touch! : )

Puss o Kram
Saraah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0