Lördag och solen lyser!

Härliga dag, dock en väldig trött Sarah skall snart bege sig ner till salongen för att göra en vän fin om naglarna. Självklart får ni se resultatet! :) Denna gång är de på tid som gäller, lite press har ja aldrig dött av för! Jag blev lite peppad nu när min kurs kamrat Emilia skrev och sa att hon skulle avlägga sitt prov den 15 maj. Jag skall ha som riktmål på de jag med! Så får vi se hur de går. Jag är ju inte sådär jätte bra att ha självdiciplin när de gäller att plugga på saker. Jag drar mig gärna! Men nu är de dags! Kvällens måste, PLUGG! :) De gör ja så gärna bara ja har min ultimata lista på spotify! Me like! :)

Nää nu skall ja in i duchen sedan br de iväg! Se u later loveliiiies! ♥


Kommentarer
Veronica

Jag slutar hav nio då...blir det för sent??

2010-04-25 @ 18:54:43
URL: http://weronicaz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0