Rörd..

Jag blir rörd till tårar.. Jag är väldigt dålig på att ta bra kritik, goa, rara, fina, snälla komplimanger. Varför skall man vara sådan för? Alla dessa kommentarer jag får ibland, då jag jobbar, då jag är ute, då jag bloggar, då jag bara är jag. Jag vill bara tacka all er, ni gör mig stark, ni gör mig så himla glad.

Det finns en tjej, kvinna, som puschar mig och verkligen gör mig glad. Allt jobb jag lägger ner på folk, för att dem skall bli fina i håret eller på naglarna. Då finns denna människa där och ger mig så mycket beröm. De stärker mig så otroligt. Denna person fyller år idag. Så jag ville ge henne en varm hälsning också, Grattis Tess!

Ni andra finns där också, jag vill tacka er ALLA! Man mår bra att höra att man gör något bra ifrån sig. De stärker en! så tusen tusen tack!

En fin ros till alla er mina vänner! Nu är betydelsefulla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0