Torsdag den 22 april - 10

Idag torsdag den 22a April. Jag sitter då här på min lunch, och har tagit mig en smörgås, och lite grönsaker med feta ost. Men helst så skulle ja vilja ha en varm lunchrätt:P Men men så blir de inte alltis som man tänkt sig, och att springa in på Ica Maxi nu fick ja inte ens tänka tanken. De är verkligen proppat med folk där nu. Kommer de vara såhär jämnt tro?? Hua isf!

Bilder på mina fina naglar som ja gjorde nu på förmiddagen får ni när ja slutar :) Har en till kund nu efter lunch. Huuur skoj som helst! Skall beställa lite nya färger också till min samling:P Vilken färg tycker ni, vilken färg vill ni se på naglar framöver? :)

PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0