Måndag 4 Jan 2010

Jag sitter här i pausen till Paradise Hotel, är de bara jag som älskar de programet? haha Så bra att det har börjat igen!

Idag har jag jobbat kom in lite kunder som tur var annars hade det blivit jätte tråkigt! Imorgon skall jag ringa lite samtal och kika på utbildningar och lite sådär :) Skojskoj! Annars idag har jag ätit ihop med Love, jätte gott vart det. Det blev en god pepparbiff och klyftpotatis och béa sås ;) Mumma! Efter maten så gick jag till Min vän Fanny för att ta ett litet förväl. För vi ses ju snart igen, eller hur? :) Lite jobbigt blev det, kanske inte så konstigt när ens allra bästa vän med mitt ända förtroende åker från landet lixom.. Tomt kommer det bli men tur att mobilen och internet finns, annars hade ja fasen flyttat med ;)

Imorgon blir det jobb till 16.00 sedan blir det middag hemma hos mamma och pappa. Det skall bli jätte gott! Samt att det är en ledig dag på onsdag, snacka om gött!

Nu börjar Ph igen Hörs! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0