Ja är duktig!

Nu har jag landat i soffan! Dehär med gåendet, PW'n håller allt i sig ska ni veta. Jag är så duktig. Men ja har gått i fel skor så ja får svin ont i benhinnorna, blä! Sedan har ja hunnit med att tvätta lite idag med. Skall fortsätta imorgon. Men behöver boka en tvättstuge-tid för alla dessa tjocktröjor och handdukar o lakan. Platsen finns inte riktigt här :P haha

Imorgon skall jag försöka spela in videobloggen om hur man avlägsnar akrylnaglar. :) Kan kanske lägga upp en ang hur man fäster och filar en tipp? Har nämligen tänkt att göra om mina:) Ni läsare kan kanske hjälpa mig att välja färg denna gång? ;)


Kommentarer
Alexandra

Jättefin blogg!

2010-06-01 @ 22:36:46
URL: http://obzesed.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0