Julpynt

Jag hade inte tänkt att julpynta något hemma iår iom att vi flyttar ur våran lgh 1 jan. Men ändå så är jag så sugen på att göra en adventsljusstake. Så jag får nog be min kära J köpa med 4 block ljus från ikea imorgon om ja inte är vaken när han åker dvs då följer jag med honom. :)

Han skall köpa sig ett par rejäla vinterskor. De vill jag med göra, så vi får väl se om ja vaknar till i rätt tid. Då blir de nog ett par vinter pjucks för min del med. Sedan kanske inhandla någon julklapp? Ja har inte börjat handla alla klapparna ännu. Kanske är på tiden att jag gör det? Eller skall ja trängas med alla andra som också är ute i sista minuten? haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0