Min Skatt!

Finns ingen jag saknar hos mig så mkt som dig ♥
Du har varit min lille skatt i snart 10 år.
Man känner sig så älskad när man kommer hem till mamma och pappa när du är inne. Man får ingen lugnstund. Du ska helst vara framför ögonen på mig hela tiden.

Nu har du blivit äldre och de märks faktiskt. Lite synd, vill att du ska finnas föralltid. ♥
Du är väldigt speciell dam. Men ack så himla snäll. Du har alltid varit en sådan snäll dam. Finns ingen som kommer att slå dina egenskaper. Dig kommer man alltid att jämföra med andra så sötisar.


Älskar dig min snuttis ♥



Kommentarer
erika

oh vilken söt kisse:)

Ha en bra dag

2010-11-03 @ 11:05:05
URL: http://minimini.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0