Det bara rinner...♥

Sitter och lyssnar på lugna favoriter på radion och så kommer denna otroligt fina men otroligt jobbiga låt upp. Klarar inte av att höra denna låt :( Tårarna börjar bara rinna så fort jag hör introt :(

Jag saknar dig Max♥
Det var inte många dagar sedan jag tänkte på dig, och önska du vore vid liv än idag. Du var så otroligt älskad. Ingen kommer någonsin kunna ta din plats hos oss i familjen. Varför var ditt liv tvungen att ta slut? Varför kunde du inte vara hos oss föralltid. Jag saknar din lurviga päls, dina nära luktningar i ansiktet. Varje gång du gjorde det så önskade man att man kunde få en liten puss. Det var inte alltid man fick det men hade man tur så fick man en liten. Jag saknar dina kramisar, dina tassar på golvet. Man saknar dig så det gör ont! Men du har det bra nu och har haft ända sedan du sa hejdå. Hoppas vi ses!

Älskar dig max!♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0