Nu är det över...

... och det är så deprimerande att komma tillbaka till vardagen och jobba. Fy vilken fruktansvärd jobb-ångest jag har fått. Att stå i hallen och vänta några minuter extra för att komma iväg till jobbet o hoppas att de kanske blir bättre är väl en töntig ide? Ja det är de. För det blir ju inte bättre... Jag hoppas på bättre dagar!

Annars har min semester varit underbar! Jag har träffat mina vänner och familj. Alla dom jag har vela träffa har jag träffat. Men att säga hejdå till familjen var hårt. De var tråkigt, och jag saknar dom jätte mycket just nu.

De känns trögt att veta att det är 1 år kvar tills det blir semester igen. Men jag har planer o jag tänker ge mig fasen på att klara av det. :D Jag är taggad! Vill ja så kan jag ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0