Fredag, härliga fredag!

Ja äntligen kom min fredag... Jag hade fredag igår, men idag är den äntligen här. Jag har en del som står på listan som skall göras idag. Hur ska ja hinna med allt? =/ Naglar står först upp! Sedan banken, och handling samt städa inför imorgon. Sedan en trevlig myskväll på Break! :)

Ja är typ tröttast ivärlden idag, jag fattar lite vad de är som får mig att vara såhär trött =/ Ja la mig i bra tid igår, o ja vakna nyss. och ja är svin trött... Hua! Jag lämntar efter våran stora säng, längtar till våra möbler, och till våran nya lägenhet! Snart snart och ännu mer snart får vi komma Hem!

Nej nu måste ja sätta igång med grejset här! Hörs senare!♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0