Inte långt kvar!

Nä nu är det inte sådär jätte lång tid kvar tills jag slutar mitt 10 timmarspass. Det ska bli otroligt skönt att få åka hem till sin säng och få sova. Denna söndag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Var sugen på att kanske ta ett bad i tunnan, eller bara köpa lite gotti och titta på film hela dagen och inte behöva sätta mina fötter ute i de kalla tråkiga väder vi har fått. Blir de finare väder idag så ville Love och några till tror ja åka till storstenshöjden och åka lite skidor. Blir de fint väder så åker ja nog tusan med, men ja är nästan säker på att detta skit-väder kommer hålla i sig ett par dagar. BLÄ!

Nu är det en vecka kvar tills J åker hem till Jkp igen för att plugga i ca 1 vecka & packa hans nuvarande rum, för att sedan åka vidare till Åre i en vecka med ett gäng grabbar för skidsemester. :) När han kommer hem så flyttar jag ner till Jkp, herregud dagarna bara springer iväg. Jag blir lite stressad över detta, vad ja ska stressa över vet jag inte riktigt men jag blir stressad. Kanske för att ja kommer jobba halvt ihjäl mig denna månad och att jag inte känner att jag har tid över för mina vänner kanske. Vill umgås med dom så mycket jag kan nu innan jag drar. ♥

Under dagen kommer de upp lite bilder på nagelkunder som jag har haft under jul&nyår. De kommer väl under veckan också! Jag har beställt lite nya saker som ni kommer få se snart, har redan planerat in mina kommande naglar. Men det blir kanske om ca 2 veckor. Systeryster gjorde nästan mina naglar nyss. Bild på dem kommer också komma upp här snart! :) Hon har bestämt sig för att hon också skall gå en nagel utb. Vilket jag tycker hon gör helt rätt i. Det är så himla skoj, tycker iaf jag :) Hoppas hon tycker det med. Sedan måste ju hon ta hand om min Tess&Ullis! Mina raringar! Kommer sakna er två massor! ♥

Nu ska jag kolla på lite gossip girl för att få tiden att rulla iväg liite snabbare :)
Jag säger nu godnatt/godmorgon till er söta läsare!
pusspuss..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0