Lördagsgodis :)

Nu när vi går på LCHF så är det förbjudet att äta godis och sötsaker på grund av att metabolismen försämras om man intar kolhydrater. Det har varit tufft för mig ibörjan iom att jag är världens största gottegris! Jag älskar godis och har ett begär av cola. Nu har jag gett mig tusan på att jag skall skippa dessa sockerbomber ett tag. Så mylove hittade en grymt god sak som vi kommer få unna oss på lördagar. Istället för sötsaker, godis osv. Olw har kommit ut med en nyhet. I vanliga fall är jag inget 'big fan' utav mandlar, jag gillar dom inte alls!! Men dessa kommer jag att köpa och unna mig på lördagar. :) Mums!

ROSTADE MANDLAR




Kommentarer
Tess

Det ska jag titta efter:-)

Såg på nätet att vi kan äta panacotta. Sedan kan man köpa nötter i olika former. Det finns även många olika "lyx" ostar :-)

2011-05-02 @ 23:13:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0