Härligt!

Sitter nu på bussen påväg till jobbet. Det är en fin dag idag och hoppas de fortsätter att vara fint även när jag kommer hem i eftermiddag. Var dock inte så kul att pussa love hejdå när jag gick. Hade mer än gärna stannat hemma i sängen med honom. Mitt fina hjärta! <3

Jag mår otroligt bra. Jag är lycklig och har allt ja önskat mig. Träningen går utmärkt! Invigningarna är i rätt riktning. Dock stod jag still nu i torsdags men de blir ingen hänga läpp här inte. För skillnad är de allt på denna kropp! Ska mäta nu på söndag så ska vi se lite skillnad där osså. Kan vara kul!

Jag själv är iaf väldigt stolt över både mig och mylove. Vårt godis och drick begär eller nä de är fel ord, konsumtion (stavning?) ät nog ett bättre ordval. Det har minskat otroligt mycket. Själv är jag ju en godisråtta så de skriker om det. Men på ca 2 veckor har jag köpt pytte pytte pytte lite godis, för ca 20:- De har väl aldrig hänt! Cola har jag inte druckit på ja säg över en månad! Jag är iaf impad på oss! :))

Hoppas ni mår bra och kämpar mot era mål?!:))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0