13 månader💙

Idag blir du hela 13 månader lilla skrutt💙 

Tänk att tiden bara springer iväg. Innan man hade barn gick inte tiden såhär fort tycker jag. 

Om dagarna går det i ett himla tempo. Lilleman hittar på en massa bus. Idag klättrade han ner i sin säng själv. Så nu blir de att plocka bort både pall och stol. Allt som är lätt att klättra upp på får inte stå så han kan klättra och trilla på.. Haha lilla busunge! 

Sover hela nätter och äter inte längre på natten har du gjort ett tag. Och du är så duktig på så mycket. Man blir så stolt. 

Vi har åkt på din första solsemester. Vi besökte Grekland, Skiathos. Det var underbart. Skönt väder. Super god mat och dryck. Theodor fick busa och mysa med sin farbror, farmor och farfar i en hel vecka. De uppskattades från allas håll kan jag tänka mig. Jag njöt så himla mkt. Flygresan gick super bra, inga konstigheter alls. Allt gick över förväntan ❤️ 

Kärleken till dig är obeskrivlig❤️





Kommentarer
Anonym

Hej! Undrar just hur det går? Jag har haft problem i ett år nu, är under utredning och skulle gärna komma i kontakt med någon i samma situation. Med vänlig hälsning, Katarina

Svar: Hejsan. Jag blev undersökt av en läkare i Jönköping som heter Janne. Om du söker på honom då kan du gå kontaktuppgifter till honom.
Jag har inte denna sjukdom enligt honom, efter ja fick barn har jag haft jätte lite svullnader. Tack o lov. Kram
Sarah

2016-06-14 @ 16:05:39
Anonym

Alltså gällande HAE...

2016-06-14 @ 16:06:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0