Jobb & Jobb

Sitter på Jobb nr: 2 nu!

Lite halv seg faktiskt, han inte sova någonting efter mitt första jobb idag.
(För er som inte vet så jobbar jag på salongen från måndag till fredag 09.30 - 18.00, och sedan varannan helg på ett Hotell fredag från 23.00 - 07.00 och sedan lördag 23.00 - 07.00)

Men idag har det gått jätte bra:) bättre än vad jag hade förväntat mig faktiskt. Så det tar sig nog snart, personen ja bytte skift med sa att jag hade haft otur för förra helgen då jag jobbade så var det överfullt på Hotellet och nu har ja lyckats fått in jätte många gäster igen, Visst är det skoj.

Kan säga att jag trivs med jobbet till hundra, men när man sitter hemma o inte gör någonting och bara väntar på att få börja jobba, då är det grymt seg o man längtar inte alls.


Aranele.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0